فرمانده کل سپاه در گردهمایی طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس گفت: با حضور بسیج در همه میدان‌ها صف‌های هر دشمن بزرگی از جمله آمریکا و متحدانش در هم شکسته شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری فارس،سردار سلامی در گردهمایی طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان فارس گفت: آن‌هایی که احساس […]

فرمانده کل سپاه در گردهمایی طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس گفت: با حضور بسیج در همه میدان‌ها صف‌های هر دشمن بزرگی از جمله آمریکا و متحدانش در هم شکسته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری فارس،سردار سلامی در گردهمایی طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان فارس گفت: آن‌هایی که احساس جهانی بودن می‌کنند، ناو هواپیمابر و بمب هسته‌ای دارند و فکر میکنند به سیاست‌های جهانی مسلط اند؛ با تحریم و فتنه و آشوب به جنگ ملت آمدند، ولی با بسیج آحاد مردم مواجه شدند و در همه عرصه‌ها شکست خوردند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان دست در دست داده و قلب‌های سرشار از نفرت خود را پیوند داده اند تا فروغ نور بسیج را خاموش کنند. اما بسیج تجلی نور خداست و با قدرت پیش می‌رود و ایران اسلامی را هر روز با شکوه‌تر و نیرومند‌تر می‌سازد.

سردار سلامی با اشاره به افتتاح بیش از ۶۵۰ طرح عمرانی و ۱۱۰ طرح آبرسانی در فارس توسط جهادگران و بسیجیان افزود: ایران اسلامی تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در حال ساخته شدن است و همین دشمن را عصبانی کرده است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش به نفوذ ایران در صحنه بین المللی اشاره کرد و گفت: ایران در سطح جهان و منطقه به صورت یک قدرت موثر ظاهر شده و دشمن در حال زوال و شکست خورده در منطقه از قدرت متولد شده در جغرافیای سیاسی عالم به شدت نگران است.
سردار سلامی خطاب به بسیجیان گفت: شما امتداد آن نسل بزرگ هستید که بیرق بدست گرفت و در دفاع مقدس در برابر دشمن ایستاد.

او افزود: شما هم در میدان نبرد با اشرار عالم ثابت قدم ماندید، به عهد خود وفا کردید و در همه صحنه‌های سخت به کمک مردم شتافتید.
سردار سلامی گفت: ما در مسیر فتح قله‌ها هستیم و در این مسیر اصلی‌ترین سرمایه ما ایمان و اراده و بصیرت است که اگر آن را حفظ کنیم به زودی فتح نهایی را جشن خواهیم گرفت.