انتخاب دانشگاه فرهنگیان اصفهان برای جذب دانشجویان بین‌المللی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه فرهنگیان گفت: یکی از اقدامات موردنظر، جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه فرهنگیان است و برای این امر مهم دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، حسین […]

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه فرهنگیان گفت: یکی از اقدامات موردنظر، جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه فرهنگیان است و برای این امر مهم دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، حسین امیدی در حاشیه سفر به دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: یکی از اهداف دانشگاه فرهنگیان، متجلی ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی مأموریت‌گرا است، لذا ما در این راستا اقدامات خود را به شکلی پیش برده‌ایم که زمینه حضور و ورود ما به عرصه بین‌الملل باز شود.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این مسیر تا به امروز به‌خوبی پیش رفته و باید از تمامی افراد فعال و مؤثر در این زمینه تشکر کنیم، افزود: یکی از اقدامات موردنظر، جذب دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه فرهنگیان است و برای این امر مهم دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طی بازدیدی که از مراکز و پردیس‌های استان اصفهان به عمل آمد و باتوجه به تیم منسجم و بی‌نظیر اجرایی، امیدواریم که امتیاز جذب دانشجوی بین‌المللی به این دانشگاه داده شود.

در حال برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباط در سطح بین‌الملل هستیم

در ادامه علی‌اکبر کجباف گفت: طبق آخرین تصمیمات گرفته شده، تحولات بزرگ و مفیدی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: از ابتدای دهه ۹۰ و با تصمیم و نظر مقام معظم رهبری، نگاه ویژه نسبت به دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده و طرح‌های بزرگی همچون طرح جامع برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ارتباط علمی و پژوهشی با دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان برقرار کرده و نتایج خوبی نیز به‌دست‌آمده و ما شاهد حضور اساتید مطرح آنها در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

کجباف تصریح کرد: ما در حال برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباط در سطح بین‌الملل هستیم و در این زمینه اقدامات شایانی چون برگزاری مشارکتی همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی و سیره نبوی و مطالعات قرآنی از منظر اروپاییان صورت‌گرفته است و در طی این پنج ماه ما توانستیم چهار نشست بین‌المللی به‌صورت مشارکتی برگزار کنیم.