با حضور علی نبوی معاون وزیر صمت و رییس ایدرو ، استاندار مرکزی ، نماینده مردم محلات و دلیجان و مدیران این استان چندین طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازاقتصاد ملی آنلاین معاون وزیر صمت در برنامه های جداگانه ای […]

با حضور علی نبوی معاون وزیر صمت و رییس ایدرو ، استاندار مرکزی ، نماینده مردم محلات و دلیجان و مدیران این استان چندین طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازاقتصاد ملی آنلاین معاون وزیر صمت در برنامه های جداگانه ای طرح فیلتر پرس معدن مس محمد آباد دلیجان و کارخانه تولیدی تریکو گلزار را افتتاح کرد.

با افتتاح طرح فیلتر پرس معدن مس محمد آباد ، پساب معدنی موجود جداسازی و به فرآیند استفاده مجدد باز می‌گردد.

در ادامه حضور معاون وزیرصمت و رئیس هیات عامل ایدرو ؛ طرح توسعه استحصال کنسانتره آهن از باطله‌های کارخانه مس نیز کلنگ‌زنی شد.

همچنین با حضور علی نبوی و هیات همراه ، واحد تولیدی تریکو گلزار در شهرستان محلات با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۵۴ نفر به بهره برداری رسید.

ن
نبوی در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی از صنایع سنگ سنگستان نیز بازدید کرد .

وی در پایان برنامه های خود در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید وزیر صمت مبنی بر حضور میدانی مدیران در محیط واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات این واحد ها ابراز امیدواری کرد : با سرمایه گذاری های صورت گرفته نرخ اشتغال منطقه‌‌ ‌بهتر شود.