هاجر دباغی در بخش زنان می‌گوید سپاهان رسیدگی ویژه‌ای دارد، اما بحث ارقام میلیاردی شایعه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال سپاهان به وضعیت فوتبال بانوان سپاهان پرداخت که در ادامه میخوانید: در طول فصل‌های اخیر همواره از سپاهان به‌عنوان متمول‌ترین باشگاه ایران یاد می‌شود و به […]

هاجر دباغی در بخش زنان می‌گوید سپاهان رسیدگی ویژه‌ای دارد، اما بحث ارقام میلیاردی شایعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال سپاهان به وضعیت فوتبال بانوان سپاهان پرداخت که در ادامه میخوانید:

در طول فصل‌های اخیر همواره از سپاهان به‌عنوان متمول‌ترین باشگاه ایران یاد می‌شود و به جز خریدهای گران‌قیمت در فوتبال مردان، این تیم به خرید ستاره‌های فوتبال زنان نیز شهرت دارد. سپاهانی‌ها که در فصل گذشته با به خدمت گرفتن مریم ایراندوست و سپردن هدایت دختران طلایی‌پوش به او، بمب نقل و انتقالاتی را روی نیمکت زنان خود منفجر کردند، نهایتا فصل را با عنوان نایب‌قهرمانی به پایان رساندند. نایب‌قهرمانی‌ای که البته بهترین عنوان طلایی‌پوشان در سال‌های اخیر به شمار می‌رفت و به همین دلیل می‌توان گفت ایراندوست کارنامه موفقی در دوران حضور یک‌ساله‌اش در این تیم داشته است. در همین خصوص هاجر دباغی، ستاره جوان اما باتجربه سپاهانی‌ها، که عضو باشگاه صدتایی‌های این باشگاه نیز است در گفت‌وگویی شرکت کرد.

اینکه می‌گویند سپاهان تیم متمول است، صحت دارد؟
وقتی باشگاه سپاهان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شده، یعنی در این باشگاه همه‌چیز شفاف است. در فصلی که گذشت به‌طور کلی ارقام قراردادها رشد داشت، اما تیم‌هایی که بیشترین هزینه را داشتند، دو تیم پایتخت‌نشین بودند. به هرحال، سپاهان باشگاه بزرگی است و قطعا در این باشگاه ارقام نسبتا بزرگی جابه‌جا می‌شود، اما اگر سقفی مدنظرتان باشد، این سقف در اختیار استقلال و پرسپولیس است و سپاهان ولخرجی نمی‌کند. در بخش زنان هم سپاهان رسیدگی ویژه‌ای دارد، اما بحث ارقام میلیاردی شایعه است. رقم میلیاردی را در فوتبال زنان، خاتون بم پرداخت می‌کند، نه سپاهان. نه در بخش زنان و نه در بخش مردان، سپاهان بی‌رویه قرارداد نمی‌بندد.

فکر می‌کنی حضور تیم‌های بزرگ مانند سپاهان در فوتبال زنان، چقدر به رشد این حوزه کمک خواهد کرد؟
صددرصد تاثیر مستقیم دارد و من از باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال، پرسپولیس، فولاد و… دعوت می‌کنم در حوزه زنان تیم‌داری کنند. اگر آنها در لیگ زنان حاضر باشند، هم رقابت بسیار جذاب‌تر خواهد شد و هم مردم توجه ویژه‌تری به فوتبال زنان خواهند داشت، ضمن اینکه توجه رسانه‌ها و اسپانسرها نیز جلب می‌شود.

فکر می‌کنی بزرگ‌ترین مشکل ما در فوتبال زنان چیست؟
پخش زنده یکی از اصلی‌ترین مواردی است که می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند. بازیکنان اگر بدانند که دیده می‌شوند، تلاش خود را چندین برابر خواهند کرد و حتی داوران نیز تلاش می‌کنند که قضاوت بهتری داشته باشند. درخواست من از مسئولان این است که زیرساخت‌های لازم برای پخش زنده مسابقات زنان را فراهم کنند.