رئیس جمعیت هلال احمرکرمان گفت: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی و داوطلب به پست‌های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رضا فلاحمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: هم چنین ۶ دستگاه آمبولانس و تریلر برای امدادرسانی، انتقال دارو و تجهیزات […]

رئیس جمعیت هلال احمرکرمان گفت: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی و داوطلب به پست‌های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رضا فلاح
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: هم چنین ۶ دستگاه آمبولانس و تریلر برای امدادرسانی، انتقال دارو و تجهیزات پزشکی به کشور عراق از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان اعزام شده است.

او با اشاره به برگزاری دوره آموزشی امدادوکمک‌های ویژه رابطین بهداشتی موکب‌ها در جمعیت هلال احمر مرکز استان اظهار کرد: در همین راستا دوره بازآموزی پیش بیمارستانی نیز برای نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر قبل از اعزام به کشور عراق برگزار شد.

فلاح با اشاره به استقرار تیم‌های امدادونجات هلال احمر در موکب‌های ورودی استان در شهر‌های بم، سیرجان و ماهان تصریح کرد: ۴۰ دستگاه چادر امدادی، یک هزار تخته پتو و موکت و راه اندازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی جهت اسکان و پذیرایی از زائران کشور‌های پاکستان و افغانستان در موکب خادمان الحسین (ع) در پلیس راه ماهان توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان تامین شده است.

او افزود: ۱۸ پایگاه امدادونجات جاده‌ای در مسیر زائران از ورودی شرق استان تا مسیر خروجی زائرین از استان در آماده باش هستند.