مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده از تشکیل کارگروهی ویژه مشکلات بانوان جانباز خبر داد و گفت: مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه‌ای به مسئولان منتقل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از سایت «ایثار»،سمیه گنجی روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه در مراسمی به که مناسبت ولادت […]

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده از تشکیل کارگروهی ویژه مشکلات بانوان جانباز خبر داد و گفت: مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه‌ای به مسئولان منتقل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از سایت «ایثار»،
سمیه گنجی روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه در مراسمی به که مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و تقدیر و تجلیل از بانوان جانباز و همسران جانبازان در دهکده نشاط ولیعصر (عج) برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه جانبازان به ویژه بانوان جانباز، گفت: حل مشکلات جانبازان را پیگیری می‌کنیم و قصد داریم کارگروهی برای بانوان جانباز تشکیل دهیم تا مشکلات آنها را پیگیری و به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل کند.
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده گفت: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نظر بسیار مساعدی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری دارند و سعی می‌کنیم مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه‌ای به مسئولان انتقال پیدا کند و هیچ گونه مصلحت اندیشی در این زمینه نداریم. در گذشته نگاه مستقلی به بانوان جانباز نشده است در حالی که مسائل و مشکلات بانوان جانباز متفاوت است و غفلت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.
گنجی با تأکید بر اینکه خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد نیاز به توجه جدی برای حل مشکلات‌ خود دارند، گفت: به عنوان خادمان شهدا و ایثارگران وظیفه داریم تا به دیدار خانواده‌های شهدا و جانبازانی برویم که در طول این سال‌ها مسئولان با آنها دیداری نداشته‌اند و امیدوار هستیم در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه جدی به خانواده جانبازان زیر ۲۵ درصد صورت گیرد.
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه مشکلات و دغدغه‌های بانوان جانباز باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: خانواده جانبازان به دلیل مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد با مشکلاتی از جمله تأمین مسکن و مشکل اشتغال مواجه هستند و امیدوار هستیم که دولت سیزدهم نگاه ویژه به جامعه ایثارگری به ویژه بانوان جانباز داشته باشند.