نماینده هندبال ایران در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا با شکست برابر نماینده قزاقستان عنوان پنجم این مسابقات را بدست آورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ تیم هندبال بانوان سپاهان در آخرین دیدار خود در این رویداد مقابل دوستیک قزاقستان با نتیجه ۴۰ بر ۳۲ تن به شکست داد.فولاد مبارکه سپاهان در اولین […]

نماینده هندبال ایران در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا با شکست برابر نماینده قزاقستان عنوان پنجم این مسابقات را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ تیم هندبال بانوان سپاهان در آخرین دیدار خود در این رویداد مقابل دوستیک قزاقستان با نتیجه ۴۰ بر ۳۲ تن به شکست داد.
فولاد مبارکه سپاهان در اولین دیدار خود برابر اِس کی سوگرگلیدرز کره‌جنوبی با نتیجه ۳۴-۲۲ شکست خورده بود و در دومین دیدار با نتیجه ۱۹-۲۱ مقابل القرین کویت به برتری دست یافت.
هندبالیست‌های سپاهان در سومین دیدار خود مقابل تیم الاتائو آرولاری قزاقستان ۴۱ بر ۳۲ نتیجه را واگذار کردند و در چهارمین دیدار خود در این مسابقات مقابل تیم اُزبچکا ازبکستان ۳۰ بر ۳۵ تن به شکست داده بودند.
نماینده ایران در پنجمین دیدار خود مقابل تی اسپورت هند موفق به کسب پیروزی ۴۸ بر ۱۸ شده بودند.
سپاهان اصفهان با کسب دو پیروزی و چهار شکست و ایستادن در جایگاه پنجم به کار خود در مسابقات جام باشگاه‌های هندبال زنان آسیا پایان داد