استقرار بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانسی به زائرین اربعین حسینی، پایگاه سیار فوریت های پزشکی و دو درمانگاه در بیمارستان ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق مریوان راه اندازی و […]

استقرار بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق

با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانسی به زائرین اربعین حسینی، پایگاه سیار فوریت های پزشکی و دو درمانگاه در بیمارستان ۵۰ تخت خوابی شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق مریوان راه اندازی و شروع به کار نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندایی ضمن اعلام این خبر، گفت: این دانشگاه پایگاه سیار فوریت های پزشکی و دو درمانگاه(به تفکیک برای بانوان و آقایان) در بیمارستان سیار ۵۰ تخت خوابی شهید محمد شیخ الاسلام را در مرز بین المللی باشماق مریوان مستقر و تا بازگشت کامل زوار فعال می باشد.

وی گفت: این پایگاه و درمانگاه های سیار علاوه بر پایگاه ها و مراکز ارائه خدمات سلامت که از قبل وجود داشته و مشغول ارائه خدمات بودند، فراهم شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابراز داشت: پایگاه سیار فوریت های پزشکی و درمانگاه های مستقر در بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام دارای تجهیزات پیشرفته و با بهره مندی از پرسنل مجرب درمانی، بهداشتی و فوریتی آماده ارائه خدمات با کیفیت با زائرین عزیز می باشد.

لازم به ذکر است این درمانگاه ها و پایگاه فوریت های مذکور در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی شروع به کار نمود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان