فعالیت صنعت چاپ با چند دهه قدمت در استان فرهنگی کردستان خانواده پویا و تلاشگر صنعت چاپ کردستانیازدهم شهریور در تقویم رسمی کشور روز پاسداشت از مبلغان و مروجان ماندگاری نشر مکتوب و رکن انتقال خدمات آحاد مردم در قالب صنعتی وزین به نام چاپ است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، […]

فعالیت صنعت چاپ با چند دهه قدمت در استان فرهنگی کردستان


خانواده پویا و تلاشگر صنعت چاپ کردستان
یازدهم شهریور در تقویم رسمی کشور روز پاسداشت از مبلغان و مروجان ماندگاری نشر مکتوب و رکن انتقال خدمات آحاد مردم در قالب صنعتی وزین به نام چاپ است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

در کردستان فرهنگی این صنعت با چند دهه قدمت در دولت سیزدهم با پرداخت تسهیلات اشتغال آفرین در قالب مشاغل خانگی و تبصره های۱۶و۱۸موجب فراهم نمودن فرصتی جهت ارتقا تجهیزات چاپی و گذر از تنگناهای معیشتی و کاری در گذر از پاندمی کرونا بود.
عدالت فرهنگی در عرصه چاپ استان اگر چه به سرمنزل غایی اش نرسیده اما پیگیری جهت تحقق مطالبات این بخش از فرهنگ تکلیفی آنی و ضروری است.
قطعا باید در این زیست بوم غنی از جوانان پر انرژی این صنعت جایگاهی غنی در شمال عراق به عنوان رکنی از ارکان اقتصاد فرهنگ ایفا نماید.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته بر خود لازم می دانم تلاش یکسال اخیر شما عزیزان را در کیفیت بخشی به محصولات چاپی بستایم و از اینکه به واسطه رویداد بزرگ و معنوی اربعین حسینی توانسته ام بخشی از تلاش شما خوبان را در قالب تولیداتی با کیفیت به نمایش بگذارم ،خرسندم.
همه باهم باید قلل افتخار این صنعت را با رونق فرهنگ تعاون و تشویق خیرین به حمایت از این صنعت فراخوانیم.
روزگارتان سرشار از رزق فزون خداوند تبارک و تعالی باد.
علی اصغر دریایی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

https://eitaa.com/farhangkurdestan