وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و تعطیلی کلاس های درس، مدارس حضوری شدند و به دنبال آن دشمن تمام توان خود را برای هدف قرار دادن آموزش و پرورش و دانش آموزان پای کار آورده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، یوسف نوری وزیر آموزش […]

وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و تعطیلی کلاس های درس، مدارس حضوری شدند و به دنبال آن دشمن تمام توان خود را برای هدف قرار دادن آموزش و پرورش و دانش آموزان پای کار آورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جریان سفر خود به استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

نوری در این دیدار اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و تعطیلی کلاس های درس، مدارس حضوری شدند و به دنبال آن دشمن تمام توان خود را برای هدف قرار دادن آموزش و پرورش و دانش آموزان پای کار آورده است.

وی افزود: عدم دستیابی ایران اسلامی به قله های پیشرفت از جمله اهداف شوم دشمنان این مرز و بوم است که برای تحقق آن برنامه های بسیاری طرح ریزی و در حال انجام می باشد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: علما و بزرگان و حتی دشمنان همواره به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته اند چرا که این مجموعه در پرورش نسل های آینده و پیشرفت کشورها از نقش بسیار مهمی برخوردار است، بر این اساس نیز وزارت آموزش و پرورش با تلاش نیروهای دلسوز خود در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان کشورمان گام برمی دارد.

نوری تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را در مدارس اجرا نمی کند