دستگیری دو شکارچی غیرمجاز کبک درکامیاران رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: دو شکارچی متخلف در حین شکار کبک توسط محیط‌بانان دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سامان سیفی در رابطه با دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان کامیاران اظهار داشت: شکارچیان غیرمجاز در زیستگاه های این شهرستان در […]

دستگیری دو شکارچی غیرمجاز کبک درکامیاران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: دو شکارچی متخلف در حین شکار کبک توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سامان سیفی در رابطه با دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان کامیاران اظهار داشت: شکارچیان غیرمجاز در زیستگاه های این شهرستان در حین شکار کبک توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شکارچیان متخلف یک گروه دو نفره بودند که قبل از مطلع شدن محیط‌بانان شهرستان اقدام به شکار یک قطعه کبک کرده بودند، افزود: از این شکارچیان غیر مجاز، دو ‌قبضه سلاح شکاری، ۴۰ فشنگ، یک ثوب کوله پشتی و یک عدد چاقو کشف و ضبط گردید که طی صورتجلسه‌ای به همراه آلات و ادوات شکار تحویل مقام قضایی گردید.
بر اساس قوانین ضرر و زیان به محیط زیست برای شکار هر قطعه پرنده کبک مبلغ سه میلیون ریال جریمه و در صورت اینکه کبک ماده باشد ۹ میلیون ریال تعیین شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان