کشف و توقیف ۳۰۰ کیلو گرم شینسل مرغ غیر بهداشتی در نجف آباد سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از کشف و توقیف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم شینسل مرغ غیر بهداشتی در واحد قطعه بندی و بسته بندی غیرمجاز در نجف آباد خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی […]

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از کشف و توقیف بیش از ۳۰۰ کیلو گرم شینسل مرغ غیر بهداشتی در واحد قطعه بندی و بسته بندی غیرمجاز در نجف آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان اصفهان،میثم استکی گفت: در بازرسی، بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از مراکز طبخ غذا در شهرستان، توزیع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی شامل شینسل مرغ به صورت فله در برخی آشپز خانه‌ها کشف شد.

وی افزود: با زیرنظر گرفتن خودروی پخش، بیش از ۳۰۰ کیلو گرم شامل شینسل و ران قطعه شده مرغ از این واحد کشف شد و متصدی هم به صورت کاملا غیر بهداشتی در مکانی بدون مجوز قانونی اقدام به عملیات قطعه زنی می‌کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد بیان داشت: محموله‌های بسته بندی شده بدون برچسب و هویت توقیف و برای دریافت نمونه آزمایشگاهی به سردخانه منتقل شد