باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:همه ما باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با تسلیت شهادت ناباورانه […]

باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:همه ما باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با تسلیت شهادت ناباورانه شهید رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد:اهل بهشت بر هیچکدام از امور دنیای خود غصه نمی‌خورند مگر اینکه در لحظه‌ای که یاد پروردگار خود نبوده باشند.

وی با اشاره به اینکه همه انسان‌ها در خسران هستند، مگر اینکه چهار مؤلفه را براساس سوره والعصر مورد توجه قرار دهند، افزود: ایمان آوردن و انجام عمل صالح از جمله مواردی است که همه بندگان خدا باید به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید خوبی‌های هم را برای هم تعریف کنند و خصایص خوب افرادی که از دنیا رفتند بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد:صبر و تحمل نیز از دیگر ویژگی‌های انسان‌هایی است که می‌خواهند اهل بهشت باشند و از خسران بدور باشند.

حجت‌الاسلام پورذهی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول دوران خدمت خود سه بار به کردستان سفر کردند، افزود: ایشان نامشان ماندگار شد و به فرموده رهبر انقلاب یکی از بهترین افراد زیر آسمان الهی بودند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی انتخابات ریاست جمهوری که در ماه آینده برگزار می‌شود، افزود: همه باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد.

حجت‌الاسلام پورذهی گفت:شهید رییسی در سه سفر خود به کردستان خدمات ماندگاری برجای گذاشت که برای همیشه در ذهن مردم این استان باقی می ماند.