عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک گفت: ده فدراسیون به پارالمپیک اضافه شده اما در استان‌ها خبری از ورزش جانبازان و معلولین نیست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مجمع عمومی این کمیته اظهار داشت: ده […]

عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک گفت: ده فدراسیون به پارالمپیک اضافه شده اما در استان‌ها خبری از ورزش جانبازان و معلولین نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مجمع عمومی این کمیته اظهار داشت: ده فدراسیون به پارالمپیک اضافه شده‌اند که بار فدراسیون‌های جانبازان و معلولین را بر دوش می‌کشند چون در استان‌ها خبری از ورزش جانبازان و معلولین نیست. با وجود اینکه هیئت‌های جانبازان و معلولین بارها حتی به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده‌اند که دغدغه ورزشکاران را دارند.

عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: من از استان‌ها می‌خواهم دغدغه ورزش جانبازان و معلولین را داشته و از فدراسیون‌های عضو کمیته ملی پارالمپیک می‌خواهم نگاه یکسان به آنها را داشته باشند.

هادی رضایی افزود: جانبازان و معلولین پتانسیل بسیار بالایی دارند و اگر دوستان من در فدراسیون‌ها دغدغه ورزش  آنها را داشته باشند، انتظار دومی پارالمپیک دور از ذهن نیست.

عضو مجمع کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: کمیته ملی پارالمپیک بودجه خوبی در اختیار فدراسیون‌هایی که رشته‌های جانبازان و معلولین را تحت پوشش دارند قرار می‌دهد اما متاسفانه دغدغه آنها ورزش‌های جانبازان و معلولین نیست. چهل سال است که در کنار ورزشکاران جانباز و معلول هستم و آنها این پتانسیل را دارند در پارالمپیک آینده حتی در جایگاه دوم قرار بگیرند در صورتیکه دوستان در فدراسیون ها این دغدغه را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: استعدادیابی و پشتوانه سازی ورزشکاران جانباز و معلول در استان‌ها انجام می‌شود اما خبری از ورزش‌های جانبازان و معلولین استان‌ها نیست.

تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مجمع عمومی