با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان، مخزن ۳ هزار متر مکعبی شهر گنبکی ریگان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مخزن سه هزار مترمکعبی آب شبانگاه  با حضور دکترسید حمید سجادی با اعتباری حدود ۱۷ میلیارد تومان در بخش گنبکی شهرستان […]

با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان، مخزن ۳ هزار متر مکعبی شهر گنبکی ریگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مخزن سه هزار مترمکعبی آب شبانگاه  با حضور دکترسید حمید سجادی با اعتباری حدود ۱۷ میلیارد تومان در بخش گنبکی شهرستان ریگان افتتاح شد.
وزیر ورزش و جوانان شامگاه پنجشنبه در جریان سفر استانی دولت به کرمان بعد از حضور در ریگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در بخش گنبکی حاضر شد و مخزن سه هزار مترمکعبی آب این منطقه را افتتاح کرد.
مراد آبیار فرماندار ریگان در شرق کرمان نیز در این آیین با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهر گنبکی تنش آبی بویژه در تامین آب آشامیدنی است افزود: با افتتاح این طرح هفت هزارو ۵۰۰ خانوار این بخش از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
بخش گنبکی یکی از بخش‌های شهرستان ریگان در استان کرمان به مرکزیت گنبکی است که براساس سرشماری سال ۹۵ بیش‌ از ۲۵ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند و طی سالیان اخیر به دلیل خشکسالی‌های پیاپی از مشکل بی‌آبی رنج می‌برد.
دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در سفر ۲ روزه هیات دولت به استان کرمان به عنوان نماینده دولت حضور دارد