رسانه‌ها مانع از تحریف واقعیت‌ها توسط دشمن شوند نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از رسانه‌ها خواست با بیان واقعیت‌ها، مانع از تحریف حقایق توسط دشمن و شبیخون فرهنگی آنان شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام طاها توکلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت و یادبود شهید غلامرضا نریمان از […]

رسانه‌ها مانع از تحریف واقعیت‌ها توسط دشمن شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از رسانه‌ها خواست با بیان واقعیت‌ها، مانع از تحریف حقایق توسط دشمن و شبیخون فرهنگی آنان شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام طاها توکلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت و یادبود شهید غلامرضا نریمان از شهدای رسانه در سنندج اظهار کرد: امروز نیاز است در زمینه جهاد تبیین با جدیت عمل کرد تا در جنگ نرم دشمن، واقعیت‌ها تحریف نشود و در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند.

وی ادامه داد: مهمترین عاملی که منجر به پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس شد، ایمان و انگیزه الهی بود که به آن قدسیت داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و انگیزه الهی در همه ابعاد و شئون زندگی و حاکمیتی ایران، جاری و باعث موفقیت کشورمان در دفاع مقدس هم شد.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه مبانی دینی باعث قدسیت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی شد، افزود: یکی دیگر از عوامل قدسی دفاع مقدس، نوع رهبری و فرماندهی بی بدیل جنگ توسط امام راحل(ره) بود.

کویستان عبدالحکیمی