دادستان کرمان گفت: در وقایع و اغتشاشات اخیر، عده‌ای مرتکب اعمال مجرمانه‌ای شدند که پس از دستگیری، به ارتباط‌گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کردند که این عناصر خارج نشین مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بودند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،دادخدا سالاری صبح امروز در […]

دادستان کرمان گفت: در وقایع و اغتشاشات اخیر، عده‌ای مرتکب اعمال مجرمانه‌ای شدند که پس از دستگیری، به ارتباط‌گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کردند که این عناصر خارج نشین مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بودند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،دادخدا سالاری صبح امروز در شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه در تمامی کشورها تعرض به امنیت عمومی مردم جرم انگاری شده است، اظهار داشت: قانون گذاران و مجریان قانون در هیچ کشوری اجازه تعرض به هنجارها و ساختارهای جامعه و امنیت مردم را به هیچ فردی نمی‌دهند.

وی گفت: در وقایع و اغتشاشات اخیر، عده‌ای در لوای اعتراض اقداماتی را بر علیه مردم و اماکن عمومی انجام و در کسب و کار مردم مزاحمت و خلل ایجاد کرده‌اند و مرتکب اعمال مجرمانه‌ای شده‌اند که پس از دستگیری، برخی از آنها به ارتباط گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کرده‌اند که این عناصر خارج نشین مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر اینکه در برخورد با عوامل اغتشاشات و حوادث اخیر بایستی بین افراد معاند و مرتبط با بیگانگان و افراد فریب خورده و احساساتی تفاوت قائل شد، بیان کرد: در رسیدگی به اتهامات عوامل اغتشاشات اخیر باید این نکته توجه لازم انجام شود.