پرداخت هزار میلیارد تومان خدمات بلاعوض به نیازمندان کردستانی امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن تبریک ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد که بعد از ۲۲ روز […]

امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن تبریک ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد که بعد از ۲۲ روز به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد،عنوان کرد:همچنین این روز به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.
وی افزود:این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خدماتی به ارزش دو هزار میلیارد چشم گیری در زمینه مسکن، اشتغال و توانمندسازی ، بهداشت و درمان و خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان ارائه کرده است.
طوسی گفت:امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.
وی تصریح کرد:همچنین امسال حدود هفت هزار شغل در سطح استان با هماهنگی کارگروه اشتغال و همکاری بانک های عامل با پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم نوع دوست استان، عنوان کرد: در جهت کمک به بخشی از نیازهای مددجویان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و هزینه شده است.
وی ادامه داد:یکی از برنامه هایی که هر ساله در جهت ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و تامین نیازهای مددجویان برگزار می شود جشن نیکوکاری است که امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو این جشن باهدف تامین مایحتاج نیازمندان در سطح استان برگزار می شود.
وی افزود:امید است امسال هم مانند سالهای گذشته نیکوکاران با مشارکت در این جشن نسبت به کمک برای تامین نیازهای اساسی این خانواده ها کمک کنند.