رئیس جمهور از وفاق، همدلی و همکاری رسانه های کردستان تقدیر کردند/ملاک امروز رسانه تولید محتوای مناسب با توجه به حوادث روز است معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ کردستان: وفاق، همدلی و همکاری رسانه ها در سفر سوم به حدی بود که ریاست محترم جمهور نیز از نقش پر رنگ رسانه […]

رئیس جمهور از وفاق، همدلی و همکاری رسانه های کردستان تقدیر کردند/ملاک امروز رسانه تولید محتوای مناسب با توجه به حوادث روز است

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ کردستان: وفاق، همدلی و همکاری رسانه ها در سفر سوم به حدی بود که ریاست محترم جمهور نیز از نقش پر رنگ رسانه های استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عیسی فلاحی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ کردستان روز چهار شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲در نشست هم اندیشی با صحاب رسانه استان ضمن اشاره به هفته پرکار اصحاب رسانه استان در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور مردمی و اعضای هیات دولت به استان مشخص شد که  رسانه ها و مطبوعات محلی در فضای فکری و اجتماعی جامعه امروز از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در واقع رسانه‌های استان کردستان در چنین رویدادهایی نقش خود را به بهترین نحو ممکن در زمینه اطلاع رسانی دستاوردهای سفر و برنامه های دولت برای زدودن محرومیت از استان کردستان نشان دادند .

فلاحی افزود: وفاق، همدلی و همکاری رسانه ها در سفر سوم به حدی بود که ریاست محترم جمهور نیز از نقش پر رنگ رسانه های استان تقدیر و تشکر کردند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ کردستان عنوان کرد: امروز ما به چنین وفاق و هم دلی در پوشش دادن اخبار و حوادث روز دنیا، کشور و استان نیاز داریم و رسانه های ما باید در مباحثی مربوط پیاده روی اربعین و حضور زائران در استان کردستان، مسائل مربوط به غزه و ماشین جنگی جنایت رژیم صهیونیستی و اسرائل غاصب منفعل نباشند و با بیان جنایت کودک کشی های رژیم غاصب اسرائیل موضع مناسبی در این خصوص اتخاذ کنند.

فلاحی افزود: امسال سال انتخابات بوده و ایجاد روحیه نشاط در جامعه و بازتاب خدمات حاکمیت و نظام از وظایف و رسالت خبرنگاران استان است.

وی اضافه کرد:امروز در بحث تخصیص آگهی ها و یارانه و سهمیه کاغذ رسانه دیگر ملاک فقط ضریب انتشار مناسب و نظم انتشار نیست بلکه ملاک تولید محتوای مناسب با توجه به حوادث روز بوده و انتظار می رود خبرنگاران کردستان در این زمینه به نحو بسیار موثری عمل نمایند.

در پایان این نشست هر کدام از اصحاب رسانه استان، مشکلات و مسائل عرصه فعالیت خود را مطرح کردند.

کویستان عبدالحکیمی