شکایت سپاهان از مجری برنامه فوتبال برتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدحسین میثاقی شکایت خواهد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، تحریک افکار عمومی و نگاه جانبدارانه نسبت به تیم الاتحاد عربستان، باشگاه […]

شکایت سپاهان از مجری برنامه فوتبال برتر

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدحسین میثاقی شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، تحریک افکار عمومی و نگاه جانبدارانه نسبت به تیم الاتحاد عربستان، باشگاه سپاهان از وی شکایت خواهد کرد.

این اولین بار نیست که این مجری جوان علیه تیم بزرگ سپاهان اتهام‌زنی می‌کند. باشگاه سپاهان که تا امروز با سعه صدر همیشگی خود با او مماشات نموده، دیگر به این نتیجه رسیده که از این پس اجازه ندهد این مجری نام بزرگ سپاهان را بدون احترام به زبان بیاورد.

درست در زمانی که تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه آزادی مشغول تاریخ‌سازی بود، این مجری جوان کلماتی را بر زبان آورد تا شاید بتواند برای داغ دل خود مرهمی بیابد و آتشی به اردوی سپاهان بیندازد. چشم و گوش معدود افراد بیننده این برنامه شاهد بود که این مجری شاید سعی می‌کرد در ظاهر از رأی صادر شده از سوی AFC علیه سپاهان ناراحت به نظر برسد، اما همچون یک مهاجم فرصت طلب تلاش می‌کرد پاس گلی را که بعضی افراد با اطلاعات ناقص خود در اختیارش گذاشته‌اند به نتیجه برساند که البته در نهایت فیلش موش زایید. او به جای اینکه رأی صادر شده را به چالش بکشد، در نقش وکیل مدافع طرف دیگر ماجرا ظاهر شد.

او حتی نمی داند که در جلسه هماهنگی قبل از بازی (Manager Meeting) موارد مربوط به بازی چک می‌شود و در جلسه مربوط به دیدار سپاهان و الاتحاد هیچ صحبتی در خصوص تغییرات در ورزشگاه نشده است. کسی که به او اطلاعات ناقص داده این موضوع را به او نگفته که مسئله پک VAR بعد از آن درخواست اولیه حل شد و به تایید مسئولان مربوطه رسید. فردی که می خواسته این جوان را در دام حقوقی بیندازد شاید از روی عمد به او نگفته که باشگاه سپاهان با استعلامات لازم اقدامات مرتبط را پیش برده و هیچ اقدامی بدون هماهنگی صورت نگرفته است.

حالا که این مجری جوان با توصیه و بزرگواری متنبه نمی‌شود، این باشگاه شکایت حقوقی کاملی را با مستندات موجود و استعلاماتی که از نهادهای مختلف برای برگزاری بازی گرفته بود، تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد تا درافشانی‌های ایشان یک بار برای همیشه پایان یابد.