دکتر مرتضوی استاندار اصفهان – همراه با احمدی – فرمانداران شهرستان اصفهان – و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در ساعات اولیه روز با حضور در خیریه سالمندان صادقیه اصفهان، ضمن بازدید از واحدهای مختلف خیریه و دیدار با بازدیدکنندگان خیر و سالمندان ساکن آن مکان با […]

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان – همراه با احمدی – فرمانداران شهرستان اصفهان – و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در ساعات اولیه روز با حضور در خیریه سالمندان صادقیه اصفهان، ضمن بازدید از واحدهای مختلف خیریه و دیدار با بازدیدکنندگان خیر و سالمندان ساکن آن مکان با اهدا شاخه گلی به رسم ادب و عرض شادباش این موسم فرخنده و میمون را به پدران مقیم این سرای مهرورزی، تبریک گفته و با این عزیزان به گپ و گفتی خودمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرتضوی سپس در جمع خیرین و اعضای هیات مدیره این خیریه حاضر شد و پس از استماع سخنان، درخواست ها و دغدغه مندی های ایشان به ایراد سخنرانی پرداخت.

استاندار اصفهان، با تبریک اعیاد رجبیه بالاخص سالروز میلاد روحانی مولود کعبه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و تبریک روز پدر از خدمات و فعالیت های ارزنده و خداپسندانه خیران، پرستاران، خادمان خیریه، سفیران مهربانی و … تقدیر و تشکر نمود.

وی، استان اصفهان را از جمله استان های سرآمد مقوله ممدوح مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتماد همگانی برشمرد و خاطر نشان کرد: هر عملی که در آن رضای الهی اولویت باشدو به قصدقرب الهی محقق گردد، بی گمان اجری بزرگ و عاقبتی سرشار از ختم بخیری به همراه دارد.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، تاکید نمود: باید با بهره مندی از نگاه متعالی مکتب اسلام و تاسی از سبک زندگی ائمه معصومین (ع) سعی در ایجاد پیوندی محکم مابین کهنسالان با میانسالان و جوانان و نوجوانان محقق شود. این عمل باعث وفور رحمت واسعه الهی و افزایش امید به زندگی می شود.

در پایان این دیدار دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – و احمدی –فرماندار اصفهان – طی آیینی به عنوان سفیر مهربانی و خادم اجتماعی معرفی گردیدند.
خبرنگار: الهام خانی