بازسازی سرویس‌های بهداشتی حاشیه زاینده‌رود با ۴۰۰ میلیارد اعتبار مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۴۸ چشمه سرویس بهداشتی در حاشیه زاینده‌رود وجود دارد، گفت: در حال حاضر بازسازی حدود ۲۲ چشمه سرویس بهداشتی حاشیه زاینده‌رود با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شروع شده است و تا پایان […]

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۴۸ چشمه سرویس بهداشتی در حاشیه زاینده‌رود وجود دارد، گفت: در حال حاضر بازسازی حدود ۲۲ چشمه سرویس بهداشتی حاشیه زاینده‌رود با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شروع شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ سیدمهدی حسینی در این باره اظهار کرد: حدود ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر اصفهان وجود دارد که در نقاط مختلف شهر از جمله گردشگری و تفرجگاهی برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه این چشمه‌های سرویس بهداشتی به‌صورت مستمر نگهداری، تجهیز و تعمیر می‌شود، افزود: سالانه حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه برای نگهداری و تجهیز این سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: ۴۸ چشمه سرویس بهداشتی در حاشیه زاینده‌رود وجود دارد که بازسازی کلی بعضی از این سرویس‌ها طی ۳ اولویت شروع شده است.

حسینی گفت: در این نوع بازسازی، سرویس‌ها به‌صورت کامل تخریب و از نو ساخته و تجهیز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازسازی حدود ۲۲ چشمه سرویس بهداشتی حاشیه زاینده‌رود با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شروع شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دیگر سرویس‌های حاشیه زاینده‌رود در اولویت‌های دیگر قرار دارد و تا خرداد سال آینده بازسازی می‌شود