مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان‌ها همزمان با روز شهید در ٢٢ اسفندماه سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:به نقل از سایت «ایثار»، سعید حقیقی روز سه‌شنبه ۳ اسفند در حاشیه نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه که در سالن شهدای […]

مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان‌ها همزمان با روز شهید در ٢٢ اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:
به نقل از سایت «ایثار»، سعید حقیقی روز سه‌شنبه ۳ اسفند در حاشیه نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه که در سالن شهدای ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت کشور از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی شاخص در هفته بزرگداشت شهیدان در کشور خبر داد و گفت: در نخستین مرحله از اجرای این طرح ساخت پنج فیلم از شهدای شاخص استان‌های تهران، مازندران، همدان، گیلان و قم همزمان با روز بزرگداشت شهدا آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این فیلم‌ها طی یک تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان صدا و سیما ساخته می‌شود، ابراز امیدواری کرد ساخت این فیلم‌ها نقطه عطفی برای مستندسازی زندگینامه‌ها و حیات طیبه شهدا باشد که مورد نیاز جامعه است و تا حدود زیادی از این موضوع غفلت شده است.
مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال به دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ستادی برای تکریم مقام شهدا در نظر گرفته شده است و بیش از ٢٠ برنامه برای روز شهید در کشور در نظر گرفته شده است و امیدواریم اجرای این برنامه‌ها بتواند تأثیر معنوی و آثار وضعی خود را بر جامعه بگذارد.
حقیقی همچنین در نشست ائمه جمعه استان تهران که در راستای هم‌افزایی برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، تبیین و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس را زمینه‌ تداوم حرکت شهیدان برشمرد و تصریح کرد: حماسه‌ها و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروز تبیین و بازخوانی شود و نقش ائمه جمعه در تبیین این دستاوردها مؤثر است.

خبرنگار:سحرقربانی