پرستاری از مشتریان و جذب منابع مهمترین اولویت امروز بانک دی است علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک دی، در بازدید از ستاد جذب منابع، بر لزوم اهتمام جدی شعب در پایبندی و تحقق اهداف طرح همت تأکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا قیطاسی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اعضای این ستاد، […]

علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک دی، در بازدید از ستاد جذب منابع، بر لزوم اهتمام جدی شعب در پایبندی و تحقق اهداف طرح همت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا قیطاسی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اعضای این ستاد، پرستاری از مشتریان و جذب منابع را مهمترین اولویت امروز بانک دانست و تصریح کرد: مهمترین هدف از راه‌اندازی ستاد جذب منابع، تسهیل امور شعب در جذب منابع و نگهداشت مشتریان فعلی است.

وی افزود: طراحی کارنامه طرح همت بر اساس شاخصه های مختلف عملیاتی شعب که به صورت روزانه و هفتگی عملکرد شعب را بررسی ‌کند، ابزاری است که می‌تواند راهنمای شعب در هدفگذاری‌های روزانه باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت جذب و نگهداشت منابع در ماه‌های پایانی سال گفت: روسای شعب می‌بایست به صورت روزانه در ابتدای ساعت کاری شعبه طی جلسه با تمامی همکاران خود وضعیت روز گذشته شعبه بر اساس کارنامه طرح همت را بررسی و آسیب‌شناسی کنند تا بتوانند با دیدی روشن نسبت به شاخص‌های عملیاتی، برای بازاریابی و جذب منابع طرح‌ریزی کنند.

سرپرست بانک دی توجه به انگیزه کارکنان در این طرح را از ارکان موفقیت شعب دانست و تأکید کرد: یکی از وظایف این ستاد علاوه بر معرفی هفتگی و قدردانی از شعب برتر، شناسایی افراد موفق و خوشفکر در شعب است تا با دعوت از این عزیزان در اتاق فکر ستاد از ایده‌های این همکاران استفاده شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مشتری‌مداری و تکریم مشتریان، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: تکریم مشتری رکن اصلی در نگهداشت مشتریان است و می‌بایست تمامی همکاران شعب، به ویژه در مسأله پرداخت تسهیلات خرد برای جامعه هدف و وام فرزندآوری و ازدواج، بدون ایجاد صف انتظار، حداکثر تلاش خود را برای رضایتمندی تسهیلات‌گیرندگان فراهم آورند.

در ابتدای این نشست، جلیل بی‌نظیر، احمد قدس الهی و رسول سعیدی به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد جذب منابع در طرح همت پرداختند.