حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بامداد جمعه وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد […]

حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بامداد جمعه وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد در سایه مناسبات رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و همکاری دستگاه‌های ذیربط برگزار کننده مناسک حج در عربستان سعودی، حجاج کشورمان و سایر کشور‌های جهان در سال جاری، انجام مناسک حجی عزتمند در جهان اسلام و سرشار از معنویت را شاهد باشند.

امیرعبداللهیان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را در جریان پیگیری‌های سفارت کشورمان در ریاض جهت تسهیل هرچه بیشتر مناسک حج حجاج ایرانی بیت الله الحرام قرار داد.