سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سرلشکر محمد العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت که آماده سازی های نظامی ائتلاف متجاوز سعودی نشان می‌دهد که توسل آنها به آتش بس به منظور ساماندهی وضعیتشان […]

سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سرلشکر محمد العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت که آماده سازی های نظامی ائتلاف متجاوز سعودی نشان می‌دهد که توسل آنها به آتش بس به منظور ساماندهی وضعیتشان جهت ادامه تجاوز بوده است.

بر اساس این گزارش، سرلشکر محمد العاطفی افزود که هدف اصلی که ائتلاف متجاوز سعودی و حامیانش به دنبال آن هستند، طولانی کردن زمان تجاوز است.

وی تاکید کرد: هدف ائتلاف متجاوز تداوم چپاول ثروت‌های ملی و بکارگیری بنادر و جزایر یمن در راستای منافع خود است.

العاطفی همچنین تصریح کرد که تمام نیروهای مسلح یمن برای ادامه نبرد علیه متجاوزان به صورت شدیدتر در آمادگی کامل قرار دارند. نیروهای مسلح برای تعامل با هرگونه اقدام تجاوزکارانه و واکنش به متجاوزان در عمق مواضع خود از توانایی کامل برخوردار هستند.

سازمان حقوق بشری انتصاف روز شنبه اعلام کرد که هشت هزار و ۱۱۶ کودک یمنی از ابتدای تجاوز سعودی – آمریکایی به این کشور شهید یا زخمی شده اند.