تقدیر استاندار از عملکرد مثبت بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی استاندار کردستان از عملکرد مطلوب و همراهی مجموعه بانک مسکن درپرداخت تسهیلات تکلیفی در استان، قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه، به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن از شعبه مرکزی این […]

تقدیر استاندار از عملکرد مثبت بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی

استاندار کردستان از عملکرد مطلوب و همراهی مجموعه بانک مسکن درپرداخت تسهیلات تکلیفی در استان، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه، به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن از شعبه مرکزی این بانک در سنندج بازدید کرد.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در استان، ارائه خدمات این بانک در بیشتر حوزه‌ها،را ارج نهاد و با تقدی از همراهی مجموعه این بانک در کمک به حل مشکلات مردم در استان،گفت:امروز حجم کار بانک مسکن و فشار تقاضاهایی که برای این بانک وجود دارد آن را به خوشنام‌ترین بانک‌ها تبدیل کرده است.

استاندار کردستان مدیریت بانک مسکن در استان بر اساس دانش و تجربه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بانک مسکن در کردستان توانسته بیشتر از حق خود، منابع بانک مرکزی را جذب کند و رضایتمندی بیشتر و مثبتی نسبت به این بانک در استان، وجود دارد.

طبق اظهارات زارعی کوشا، در سفر اخیر هیئت دولت به استان، با تاکید بر تمرکز تسهیلات نهضت ملی مسکن در این بانک در راستای دسترسی آسان و هموارتر متقاضیان این طرح، با رئیس جمهور مطالبی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار کردستان با اشاره به
نقش عمده بانک مسکن در تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج، افزود:با توجه به اهمیت آن، عملکرد مثبت بانک مسکن در حوزه تسهیلات تکلیفی قابل تحسین است و در این حوزه این بانک به خوبی عمل کرده است‌.

زارعی کوشا بانک مسکن را همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی، گره‌گشا و خادم مردم خواند و تصریح کرد: این بانک در طرح مسکن ملی و تسهیلات تکلیفی پیشتاز است.

در روند این بازدید،مدیرعامل بانک مسکن استان کردستان نیز گزارشی اجمالی از پرداخت تسهیلات در حوزه های مختلف را ارائه داد.