کشف و ضبط پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته در سنندج  در راستای اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران و در حاشیه بازرسی از رستوران‌های سطح شهرستان سنندج، پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با توجه به اینکه پنیر پیتزا یکی از محصولات پرکاربرد […]

 
در راستای اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران و در حاشیه بازرسی از رستوران‌های سطح شهرستان سنندج، پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با توجه به اینکه پنیر پیتزا یکی از محصولات پرکاربرد غذایی است که به صورت مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد در بازرسی از رستوران‌های سطح شهرستان سنندج نیز این محصول مورد پایش و بررسی قرار گرفت که در این بازرسی مقداری پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع‌آوری شد.
شهرواندان گرامی توجه داشته باشند هنگام خرید حتما به علامت استاندارد روی بسته‌بندی محصول و کد ده رقمی زیر آن توجه کرده و جهت پیگیری اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر علامت را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند.
همچنین سامانه تلفن گویا ۱۵۱۷ رابط بین مردم و اداره کل استاندارد است و مصرف‌کنندگان می‌توانند شکایات مرتبط با کیفیت فرآورده مشمول استاندارد را از طریق این سامانه تلفنی، ثبت و پیگیری نمایند.