واژگونی اتوبوس مسافربری ۸ مصدوم برجای گذاشت سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت هشت نفر در حادثه واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری زاهدان به اصفهان در محور نائین خبر داد. عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد و اظهار […]

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت هشت نفر در حادثه واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری زاهدان به اصفهان در محور نائین خبر داد.

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران، از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه صبح امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه گزارش حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر زاهدان به اصفهان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر یک قبل از پمپ‌بنزین قلعه نوگنبد نایین رخ داده بود که بلافاصله سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد افزود: حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری هشت مصدوم شامل یک نفر خانم ۲۶ساله و هفت نفر مرد ۱۷ تا ۶۲ساله بودند.

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل حادثه با دریافت درمان سرپایی از اعزام به مرکز درمانی خودداری کرد سایر مصدومان به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت