بارش‌ها در فریدونشهر ۵۴ درصد کاهش یافت مجموع بارش برف و باران در فریدونشهر از ابتدای مهرماه امسال تاکنون نسبت به میانگین بلند مدت در بازه زمانی مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بنابر داده‌های اداره هواشناسی فریدونشهر میزان بارش‌ها در این شهرستان از ابتدای مهر ماه تاکنون ۷۶.۶ […]

بارش‌ها در فریدونشهر ۵۴ درصد کاهش یافت

مجموع بارش برف و باران در فریدونشهر از ابتدای مهرماه امسال تاکنون نسبت به میانگین بلند مدت در بازه زمانی مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ بنابر داده‌های اداره هواشناسی فریدونشهر میزان بارش‌ها در این شهرستان از ابتدای مهر ماه تاکنون ۷۶.۶ میلیمتر بوده است که این رقم نسبت به میانگین بلند مدت بارش‌ها در این بازه زمانی ۵۴ درصد کاهش داشته است.

مجموع بارش‌های این شهرستان در سال زراعی گذشته در همین بازه زمانی ۱۷۵.۶ میلیمتر بود یعنی بارش‌ها در فریدونشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۵۶ درصد کاهش داشته است.

این در حالی است که بسیاری از پایگاه‌های هواشناسی در فصل تابستان بارش‌های نرمال و فراتر از نرمال را برای کشور ما پیش‌بینی کرده بودند.

شهرستان فریدونشهر پربارش‌ترین شهرستان و منبع آبی استان اصفهان است و از بارش‌های برف در این شهرستان به عنوان مهمترین ذخایر آبی استان نامبرده می‌شود.