معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای، از معاونین و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی- مدیر و متخصص اقدام نمایند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن بخشنامه دکتر علی سلاجقه […]

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای، از معاونین و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی- مدیر و متخصص اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن بخشنامه دکتر علی سلاجقه خطاب به معاونین، مدیران کل مستقل ستادی و مدیران کل استان های سازمان حفاظت محیط زیست به این شرح است:

بسمه تعالی

معاونین، مدیران کل مستقل ستادی

مدیران کل استان ها

با سلام و دعای خیر؛

توسعه آینده کشور در گرو بهره گیری درست و منطقی از توانایی ها و استعداد نیروی انسانی است.

دراین راستا زنان مؤمنه متصف به اخلاق نیکوی اسلامی و مجهز به قوه دانش و مهارت که قدرت بهم پیوستن و ایجاد پیوند بین اندیشه و کار را دارند، ظرفیت ارزشمند برای نقش آفرینی در توسعه همه جانبه کشور و آینده روشن می باشند.

لذا راهبرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به منظور ایجاد فرصت برابر و استفاده حداکثری از توان و همه ظرفیت جامعه برای تقویت قوه پیشران توسعه ، استفاده از بانوان ولایی، انقلابی، متعهد و متخصص در سطوح مختلف مدیریتی است.

از این رو انتظار دارد تمامی مدیران ستادی و استانی با بررسی و کشف استعدادها نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی- مدیر و متخصص اقدام نمایند.

من الله التوفیق
علی سلاجقه