مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سنندج روز شنبه در سالن اجتماعات مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم از آن بهره گرفت. وی […]

مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سنندج روز شنبه در سالن اجتماعات مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم از آن بهره گرفت.

وی افزود: باید دنبال اعتماد مردم به مسئولان و کارگزاران باشیم چرا که حضور مردم در عرصه تأثیرگذار است و تمام مشکلات با حضور مردم رفع می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: مردم یکی از مؤلفه‌های قدرت در نظام اسلامی ایران هستند و با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد شکوفاشدن بارقه‌های امید در جامعه هستیم.

وی افزود: باید با تکیه به مردم و نگاه به داخل به فکر رفع مشکلات باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت‌های خلاق و جوان استفاده کنند و شهرستان سنندج با یک سوم جمعیت استان نیازمند توجه ویژه است.

عسکری افزود: امیدواریم شاهد تغییرات محسوس در شهرستان سنندج باشیم چرا که مشکلات عدیده ای در این شهرستان وجود دارد و ما تا جایی که توانمندی داشته باشیم برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج، ساماندهی و خدمات رسانی به حاشیه نشینان شهر سنندج، توجه ویژه به اشتغال و رفع موانع تولید کارخانجات و افزایش ظرفیت، رونق مشاغل خانگی، خانه‌های بوم گردی و توسعه گردشگری، توجه ویژه به معیشت ماموستایان و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، ورزشی و فرهنگی از جمله اولویت‌هایی است که در اجرای امور در این شهرستان انجام خواهیم داد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان