آماده‌باش گروه‌های گشت حفاظت از منابع آب اصفهان در ایام نوروز مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آماده‌باش کامل گروه‌های گشت حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در ایام نوروز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد خلجی اظهار کرد: در راستای حفاظت از منابع و […]

مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آماده‌باش کامل گروه‌های گشت حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد خلجی اظهار کرد: در راستای حفاظت از منابع و مجاری آبی و برخورد با تخلفات احتمالی، گروه‌های ۴۸‌گانه حفاظت و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در قالب کشیک ۲۴ ساعته در سطح استان استقرار یافته تا در صورت تجاوز متخلفان و بهره‌برداران به منابع آبی استان در راستای صیانت و رفع تخلف اقدام کنند.

وی افزود: این همکاران در زمان‌گشت‌زنی به محض مشاهده هرگونه تخلف آبی، پس از اخذ دستور از مقامات قضایی در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان و رفع تخلف اقدام خواهند کرد.

مدیر دفتر حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تصریح کرد: کشیک این همکاران در دشت‌های استان تا بامداد چهاردهم فروردین ادامه خواهد داشت.