ایران اسلامی در برابر همه قدرت‌ها مقتدر ایستاده و در ابعاد دفاعی و تهاجمی حرف اول را می زند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین شب یادواره ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه اصفهان گفت: با وجود تلاش‌ها و اقدامات متعددی که شیطان بزرگ علیه ملت ایران […]

ایران اسلامی در برابر همه قدرت‌ها مقتدر ایستاده و در ابعاد دفاعی و تهاجمی حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین شب یادواره ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه اصفهان گفت: با وجود تلاش‌ها و اقدامات متعددی که شیطان بزرگ علیه ملت ایران انجام داده، هنوز از پس ما بر نیامده و نخواهد آمد و ما از پس آنها برآمده‌ایم و اکنون روند را بر عکس کرده‌ایم.

سردار علی فدوی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه دنیا با ما جنگیدند و بیش از ۸۰ کشور دنیا به صورت رسمی از صدام پشتیبانی کردند تا به ایران حمله کند.

وی با بیان اینکه اولین کاری که دشمن انجام می‌دهد، ایجاد شک و شبه میان مردم است، گفت: یکی از مشخصه‌های حزب شیطان ترسو بودن آنان است و کسی که برای دنیا کار می‌کند شجاع نیست.

سردار فدوی با بیان این که خط مقدم مقابله با بدحجاب‌ها آقایان نیستند، بلکه این‌بار خانم‌های محجبه در خط مقدم این جبهه هستند، افزود: در زمان دفاع مقدس آقایان خط مقدم بودند و خانم‌ها پشتیبانی می‌کردند اما اکنون خانم‌ها خط مقدم هستند و آقایان باید پشتیبانی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آمریکا در ۴۳ سال گذشته هیچ غلطی نتوانسته بکند و شاید بگوید تحریم‌های شدیدی علیه ایران وضع کرده و ما را به زحمت انداخته اما باید به آن‌ها گفت ناکام مانده است