رئیس‌ جمهوری ترکیه با اطمینان از اینکه درگیری‌ها در اوکراین در نهایت بر سر میز مذاکره خاتمه خواهد یافت و آقایان زلنسکی و گوترش نیز با او موافق هستند، گفت: آنکارا به تلاش‌ برای حل بحران اوکراین ادامه داده و جامعه جهانی نیز باید در این راستا تلاش کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران […]

رئیس‌ جمهوری ترکیه با اطمینان از اینکه درگیری‌ها در اوکراین در نهایت بر سر میز مذاکره خاتمه خواهد یافت و آقایان زلنسکی و گوترش نیز با او موافق هستند، گفت: آنکارا به تلاش‌ برای حل بحران اوکراین ادامه داده و جامعه جهانی نیز باید در این راستا تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری تسنیم عصر روز پنج‌شنبه نشست سه‌جانبه بین ولادیمیر زلنسکی، رئیس ‌جمهوری اوکراین، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در شهر لووف (در غرب اوکراین) به پایان رسید که حدود یک ساعت بطول انجامید. در این دیدار موضوع  درگیری‌های نظامی در مجاورت نیروگاه اتمی زاپوروژیه و لزوم تامین امنیت این تاسیسات، روند اجرای توافقنامه صادرات غلات و همچنین موضوع بازسازی اوکراین پس از جنگ مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.