به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در مراسم توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه در استان، اظهار داشت: از روز طلوع اسلام در مکه و مدینه تا امروز شاهد پیشرفت مسلمین در شرایط و نقاط مختلف جهان هستیم. وی افزود: پیروان دین […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان در مراسم توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه در استان، اظهار داشت: از روز طلوع اسلام در مکه و مدینه تا امروز شاهد پیشرفت مسلمین در شرایط و نقاط مختلف جهان هستیم.

وی افزود: پیروان دین اسلان از آن دوران تاکنون با جنگ‌ها و نابرابری‌هایی مواجه شده‌اند اما مسلمین و کسانی که علم اسلام را حمل می‌کنند در حال پیشرفت هستند و با سرافرازی از تمام این مشکلات عبور کرده‌اند.

سردار حسینی تصریح کرد: در چند دهه گذشته شاهد یک ظلم عظیمی بر مسلمانان فلسین هستیم و بخشی از بهترین سرزمین مسلمین توسط یک رژیم جعلی متصرف شده و خون مسلمانان این سرزمبن ریخته می‌شود.

وی عنوان کرد: در این چند دهه جنگی سخت و سنگین بین حق و باطل و در رستای آزادسازی سرزمین‌های قدس صورت گرفته است.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، امام راحل بعنوان یکی از مومن‌ترین و پاکترین انسان‌ها برای دفاع از مسلمانان فلسطین به پاخواست و همه ظرفیت‌ها را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی پای کار آورد و از آن زمان تاکنون مسلمانان برای آزادی قدس شریف تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فردا شاهد حضور گسترده مردم استان کردستان در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

سردار حسینی اضافه کرد: ما ملت ایران همیشه با مظلومین بوده‌ایم و از آموزه‌های ناب اسلام دریافته‌ایم همیشه پشتیبان مظلومین باشیم و با حمایت از مردم فلسطین شاهد آزادی قدس شریف و مسلمانان فلسطین خواهیم بود.

وی در ادامه به تداوم کمک‌های مومنانه سپاه در کردستان اشاره کرد و گفت: ما در ماه مبارک رمضان امسال دو مرحله رزمایش کمک مومنانه انجام داده‌ایم ضمن اینکه در کنار کمیته امداد هم با کمک جزئی غذای گرم بین نیازمتدان توزیع می‌شود.

سردار حسینی اظهار داشت: امروز در دومین رزمایش ماه رمضان در کردستان، ۲۱ هزار بسته معیشتی با هزینه ۸ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد، با ایجاد زیرساخت‌ها و زمینه اشتغال و کار هیچ فقیری در استان و کشور باقی نماند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان