همزمان با فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، یک هنرمند فلسطینی با استفاده از شن‌های روان ساحل نوار غزه، اقدام به طراحی چهره این فرمانده شهید محور مقاومت و آرمان فلسطین در ساحل نوار غزه کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «ابراهیم حمد»، هنرمند و نقاش فلسطینی در آستانه سومین […]

همزمان با فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، یک هنرمند فلسطینی با استفاده از شن‌های روان ساحل نوار غزه، اقدام به طراحی چهره این فرمانده شهید محور مقاومت و آرمان فلسطین در ساحل نوار غزه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، «ابراهیم حمد»، هنرمند و نقاش فلسطینی در آستانه سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» اقدام به طراحی چهره این شهید والامقام در ساحل نوار غزه کرده است. 

این هنرمند فلسطینی با ابراز ارادت خود به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی در مقام فرمانده‌ای بزرگ و دلسوز، حمایت‌های مستمر او از مسئله فلسطین به ویژه کمک و پشتیبانی از گروه‌های مقاومت فلسطینی را انگیزه خود به منظور انجام این اقدام هنرمندانه اعلان داشت.

ابراهیم حمد هدف از این اقدام خود را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی عنوان کرد و با ارسال سلام و درود مردم فلسطین به ویژه ساکنین غزه از دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت‌های بی‌دریغ‌اش از آرمان آزادسازی فلسطین و قدس شریف قدردانی کرد. 

وی شهادت سردار سلیمانی را ضایعه‌ای بزرگ برای محور مقاومت دانست و افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، فلسطین شخصیت بزرگی را از دست داد، اما هر فرمانده‌ای که از میان ما می‌رود، هزار فرمانده دیگر سربرمی‌آورد.

او حاج قاسم سلیمانی را به مثابه‌ای یک امت برای محور مقاومت دانست که فلسطین و فلسطینیان را عاشق خود کرده بود.