‍ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تقدیم شورای اسلامی شهر شد لایحه بودجه ی ۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تقدیم شورای اسلامی شهر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از تلاشهای صورت […]

‍ بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تقدیم شورای اسلامی شهر شد

لایحه بودجه ی ۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری در نوشتن لایحه بودجه،گفت:

شهردار دیار اصالت و فرهنگ سنندج لایحه بودجه پیشنهادی به مبلغ ۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان را تقدیم شورای اسلامی شهر سنندج کرد.

وی خاطرنشان ساخت:عدالت محوری در همه فعالیتها و توزیع عادلانه خدمات شهری،افزایش درآمد مستمر،بهره گیری از ظرفیتهای سرمایه گذاری،اولویت دهی به تکمیل طرحهای نیمه تمام،خاستتن توجه به مناطق کم برخوردار و پیشرفت خدمت رسانی بهتر مهمترین راهبرد های اساسی در تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به افزایش دو برابری رقم کل بودجه شهرداری سنندج به نسبت سال گذشته گفت:دغدغه شورای دوره ششم تحقق بودجه و فصول درآمدی آن میباشد،باتوجه به اینکه سهم شهرداریها از بودجه کل کشور چند صدم درصد است،می توان گفت شهرداریها به نوعی خود گردانند در همین راستا امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزیهای صورت گرفته اهداف درآمدی مدنظر در بودجه و در بخش اجرایی تحقق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج سنندج یادآور شد:اگر سطح درآمد از سطح بودجه بیشتر نباشد این بزرگترین آفت است و باعث می شود در مدیریت هزینه ها چار مشکل شود.

میمنت آبادی اذعان داشت:در طول یکسال و نیم گذشته شهرداری طرحهای مطالعاتی و توجیهی متعددی را انجام داده که امیدواریم بزودی عملیات اجرایی پروژه ها آغاز گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد.اگرچه مقید به این نیستم که اقدامی صورت میگیرد مختص به دوره انجام شده باشد،خدمتی است برای مردم باید در راستای فرصتی که پیش آمده است بتوانیم در انجام وظایف خدمتگزار خوبی باشیم.

وی به نبود امکانات رفاهی در این شهر که یکی از مطالبات بحق همشهریان از مدیران شهرداری بوده است اشاره و عنوان کرد:اکنون با گذشت چند سال از تعطیلی پارک ملت که به آرزوی مردم این شهر تبدیل شده است حداکثر تا پایان اسفند ماه سال جاری فاز نخست آن که به اتمام رسیده است به بهره برداری برسد و بر اساس سازوکارهای قانونی هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه مذکور اقدامات لازم فراهم گردد.