کشف ۱۹۴ فقره سرقت در سنندج فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵ باند سارقان با کشف ۱۹۴فقره انواع سرقت در سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در سنندج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه […]

کشف ۱۹۴ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۵ باند سارقان با کشف ۱۹۴فقره انواع سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در سنندج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۵ باند سارقان در شهرستان” سنندج “شدند، که پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی ۲۵ سارق در این خصوص دستگیرشد.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۱۹۴ فقره انواع سرقت شامل ( ۲۸ فقره منزل، ۱۳۸ فقره خانه باغ و داخل خودرو، ۳ فقره مغازه و ۳ فقره موتورسیکلت) اعتراف کردند.
سردار آزادی با بیان اینکه در این رابطه تعداد ۲۲ دستگاه خودرو نیز از سارقان کشف شد،افزود: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.