صادرات بیش از ۶۹ میلیون دلار فرآورده‌های خام دامی از اصفهان سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به صادرات بیش از ۶۹ میلیون دلار فرآورده های خام دامی از اصفهان گفت: ارزش دلاری این میزان صادرات ۶۹میلیون و ۸۶۷ هزلار و ۴۷۸ دلار بوده است. به گزارش خبرنگار […]

صادرات بیش از ۶۹ میلیون دلار فرآورده‌های خام دامی از اصفهان

سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به صادرات بیش از ۶۹ میلیون دلار فرآورده های خام دامی از اصفهان گفت: ارزش دلاری این میزان صادرات ۶۹میلیون و ۸۶۷ هزلار و ۴۷۸ دلار بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سپیده نصیری اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۹۳۹ مورد گواهی برای صادرات فراورده‌های خام دامی در استان اصفهان صادر شده است که وزن آن ۴۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۵۹ کیلوگرم بوده است.

سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ادامه داد: ارزش دلاری این میزان صادرات ۶۹ میلیون و ۸۶۷ هزلار و ۴۷۸ دلار بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۲ محصول به بیش از ۲۹ کشورهای صادر شده است، عنوان کرد: این فراورده‌ها به کشورهایی چون ارمنستان، آذربایجان، امارات، سوریه، ترکیه، تاجیکستان، عراق، هنگ‌کنگ، قزاقستان، قطر، افغانستان، لیبی، عمان، پاکستان، آذربایجان و کشورهای دیگر صادر می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: از جمله فراورده‌های صادر شده پا و پنجه مرغ، هزارلا، شیر خشک، کره، شیر تغلیظ ، تخم‌مرغ، عسل، خامه پاستوریزه، ماهی تازه، پر شترمرغ و … است.وی اضافه کرد: بیشترین حجم صادرات پودر گوشت، آلایش طیور، تخم‌مرغ و خامه پاستوریزه بوده است.