دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امسال دشمن برای اختلال در مراسم سوگواری امام حسین (ع) جنگ روانی به راه انداخته بود؛ کمپین‌هایی در قالب حسینیه نروید، در هیئت‌ها دیده نشوید، […]

دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امسال دشمن برای اختلال در مراسم سوگواری امام حسین (ع) جنگ روانی به راه انداخته بود؛ کمپین‌هایی در قالب حسینیه نروید، در هیئت‌ها دیده نشوید، سیاه نپوشید، کمک نکنید و نذری ندهید راه انداختند، اما این ماموریت با شکست مواجه شد.
حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی افزود: امام حسین (ع) از بدو حرکت از مدینه تا مکه و از مکه تا کربلا و تا آخرین لحظات عمر شریفش چه به نیرو‌های دشمن و چه به نیرو‌های خودی سفارش به تقوای الهی و ترک از دنیا پرستی را دارد.
وی گفت: امام حسین (ع) در خصوص تقوا سفارش‌هایی به نیرو‌های خودی هم داشت که مبادا فریب دنیا را بخورید، اگر رزق و روزی را خدا تقسیم می‌کند پس انسان بر کسب مال بهتر است حرص نورزد.
امام جمعه موقت اصفهان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به پانزدهم مردادماه سالروز شهادت شهید بابایی گفت: یکی از هم دوره‌ای‌های شهید بابایی به شخص بنده گفت که اگر همه اتوبان‌ها و بزرگراه‌های ایران را به نام شهید بابایی کنیم حق او را ادا نکردیم.
حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی افزود: شهید بابایی کسی بود که در ردیف شهید چمران‌ها در آمریکا تحصیل می‌کند، اما سرانجامش به کجا می‌کشد، کسی که تقوا را پیشه و فکر و اندیشه خود را در آن مسیر به درستی هدایت کرد.
وی با بیان اینکه امسال دشمن با تبلیغ رسانه‌های خود قصد انجام تخریب در بسیاری از استان‌ها کشور از جمله کرمان، اصفهان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد و مازندران را داشتند گفت: اعضای این شبکه‌ها با کانون تروریستی مستقر در دانمارک و هلند ارتباط داشته و از سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر ۴۳ بمب تهیه کرده و مأموریت داشتند بمب‌ها که قدرت تخریبی بالایی داشت و از راه دور کنترل می‌شد را منفجر کنند که این اقدام به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد، دشمن در نظر داشت ۲۰ بمب را در دسته‌های عزاداری و سوگواری‌ها منفجر کند.
وی افزود: آتش زدن دسته‌ها و عزاداری‌ها و آتش زدن قرآن در ایام محرم امسال از جمله اقدامات دشمن در ایام محرم بود، اما نتوانستند شور حسینی و عزاداری تاسوعا و عاشورا و عشق به امام حسین (ع) را کمرنگ کنند.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن باید بداند که عاشورا و نهضت امام حسین (ع)، فکر و شعار بنیادین دارد که خلاصه‌شده در یک جمله کوتاه “هیهات من ذله” است و هرگز کهنه نمی‌شود، عاشورا در درون خود شعار‌هایی دارد و اخلاقی را دنبال می‌کند که هرچه بر جامعه زمان می‌گذرد رشد می‌کند و دنیا به دنبال آن است.
وی افزود: بعد از عاشورای حسینی در کوفه بهترین و بالاترین تعبیر در جهاد تبیین را حضرت زینب (س) دارد که می‌فرماید: درس شجاعت، ایثارگری، فداکاری و جانبازی که هر انسان در طول تاریخ به دنبال آن است، مکتب آزادی به نام حسین (ع) است.
حجت‌الاسلام محمودی گفت: امام خمینی (ره) زمانی که ناو آمریکایی در خلیج فارس آمد نظرش این بود که این ناو را بزنید، اما عده‌ای در مقابل فرمان امام تحمل نداشتند، که اگر ناو آمریکایی را زده بودند بسیاری از مشکلات کنونی را نداشتیم.