پلیس انگلیس جوان ۲۰ ساله ای را که در منطقه لوتون واقع در اطراف لندن به سمت چارلز سوم شاه انگلیس تخم مرغ پرتاب کرده بود، بازداشت کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از روسیا الیوم، پلیس انگلیس روز سه شنبه از دستگیری فردی که به سمت چارلز سوم شاه انگلیس در جریان […]

پلیس انگلیس جوان ۲۰ ساله ای را که در منطقه لوتون واقع در اطراف لندن به سمت چارلز سوم شاه انگلیس تخم مرغ پرتاب کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از روسیا الیوم، پلیس انگلیس روز سه شنبه از دستگیری فردی که به سمت چارلز سوم شاه انگلیس در جریان بازدید از منطقه لوتون در اطراف لندن تخم مرغ پرتاب کرده بود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، پلیس انگلیس جوان ۲۰ ساله ای را که به سمت چارلز سوم تخم مرغ پرتاب کرده بود، دستگیر کرد.

این حادثه زمانی روی داد که چارلز سوم در لوتون واقع در ۴۶ کیلومتری لندن مشغول دیدار با جمعیت بود که به سمت وی تخم مرغ پرتاب شد و محافظان، وی را به طور موقت از میان جمعیت دور کردند و پس از انتقال به منطقه ای دیگر، به پیاده روی و دیدار با جمعیت ادامه داد.

قرار بود چارلز سوم در افتتاحیه یک معبد در لوتون هم شرکت کند.

چارلز سوم پس از آنکه بعد از مرگ مادرش الیزابت سوم در ماه سپتامبر گذشته به عنوان شاه انتخاب شد به مناطق مختلف انگلیس سفر می کند.این نخستین باری نیست که به سمت چارلز سوم تخم مرغ پرتاب می شود. ماه گذشته نیز جوان ۲۳ ساله ای که سمت چارلز و همسرش در منطقه یورک در شمال انگلیس تخم مرغ پرتاب کرده بود دستگیر شد و سپس با قید وثیقه آزاد گردید.