یک وبگاه عبری فاش کرد که شرکتی صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای روسیه به ارتش اوکراین سامانه‌های ضدپهپادی فروخته است به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،پایگاه عبری «زمان یسرائیل» خبر داد یک شرکت صنایع نظامی در اراضی اشغالی سامانه‌های ضدپهپادی «anti-drone» به ارتش اوکراین فروخته است. بنابر گزارش عصر دوشنبه پایگاه خبری […]

یک وبگاه عبری فاش کرد که شرکتی صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای روسیه به ارتش اوکراین سامانه‌های ضدپهپادی فروخته است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،پایگاه عبری «زمان یسرائیل» خبر داد یک شرکت صنایع نظامی در اراضی اشغالی سامانه‌های ضدپهپادی «anti-drone» به ارتش اوکراین فروخته است.

بنابر گزارش عصر دوشنبه پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از زمان یسرائیل، یک مقام این شرکت در این باره فاش کرد که فروش این سامانه‌ها از طریق لهستان به اوکراین صورت می‌گیرد.

این وبگاه اشاره کرد که شرکت یادشده درباره فروش این سامانه‌ها به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش‌هایی ارائه می‌کند؛ اما مدعی شد که به نظر، این شرکت تظاهر می‌کند درباره انتقال پهپادها از لهستان به اوکراین بی‌اطلاع است.

ارتش رژیم صهیونیستی از سامانه‌های anti-drone برای رهگیری پهپادها و پرنده‌های بدون‌سرنشین کوچکی استفاده می‌کند که از نوار غزه، لبنان و سوریه وارد اراضی اشغالی می‌شوند.