ضرورت حمایت سازمان بورس از بانک دی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظاری که از سازمان بورس داریم این است که کمک و حمایت‌های لازم را از بانک دی داشته باشد تا این مجموعه نیز بتوانند در بورس فعال شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛ […]

ضرورت حمایت سازمان بورس از بانک دی

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظاری که از سازمان بورس داریم این است که کمک و حمایت‌های لازم را از بانک دی داشته باشد تا این مجموعه نیز بتوانند در بورس فعال شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛ گفت: با توجه به اینکه بانک دی زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و بخش عظیمی از ایثارگران در این مجموعه سهیم هستند انتظاری که از سازمان بورس داریم این است که کمک و حمایت های لازم را از بانک دی داشته باشد تا این مجموعه نیز بتوانند در بورس فعال شوند و از منابعی که دارند از طریق بورس استفاده خوبی داشته باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم مشکلاتی که در حال حاضر بانک دی در بورس با آن مواجه شده است به زودی رفع شود و سازمان بورس نیز کمک های لازم برای رفع مشکلات بانک دی را انجام دهد.