عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات بازدیدهای کمیته‌ نظارتی در چهار منطقه شهرداری اصفهان را برای بررسی و احصای مشکلات شهروندان تشریح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سیدامیر سامع با اشاره به بازدیدهای کمیته‌نظارتی از تعدادی از […]

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات بازدیدهای کمیته‌ نظارتی در چهار منطقه شهرداری اصفهان را برای بررسی و احصای مشکلات شهروندان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سیدامیر سامع با اشاره به بازدیدهای کمیته‌نظارتی از تعدادی از مناطق شهرداری اصفهان، اظهار کرد: مطابق جدول ارائه شده کمیته‌های نظارتی شورای ششم شهر، قرار بود که این بازدیدها در مناطق ۱۴، ۱۵، شش و دو شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: در منطقه‌های ۱۴، شش و دو شهرداری اصفهان بازدیدها توسط اعضای کمیته نظارتی شورای ششم شهر انجام شد که در منطقه دو بازدید از پژوهشکده مواد و انرژی علوم و فنون در جهت آزادسازی خیابان مهران بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بازدید از منطقه ۱۴ بیشتر مربوط به مباحث پروژه‌های عمرانی مانند سالن رزمی خیابان امام خمینی (ره)، پایانه شمال شهر، تقاطع غیرهم‌سطح آیت‌الله غفاری، تقاطع غیرهم‌سطح خیابان ورزشگاه، جاده عاشق‌آباد، فضای شهری مقابل شهرداری منطقه ۱۴ و تعدادی پروژه مشارکتی بود.

وی با اشاره به اینکه بازدید از منطقه شش نیز بازدید از پروژه‌های عمرانی بود، گفت: این پروژه‌ها شامل فرهنگسرا و مسجد شهید کشوری بود و اقدامات اولیه پل شهید کشوری و تصفیه‌خانه جنوب نیز در حال انجام است. فاز دوم پردیس هنر نیز رو به اتمام است و در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

سامع در خصوص فعالیت کمیته نظارتی منطقه شش، اظهار کرد: اعضای کمیته نظارتی منطقه شش پیش از شروع بازدید در جمع نمازگزاران مسجد حجت‌اکبر و اهالی محله شیخ‌صدوق بودند و بعد از اقامه نماز جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مشکلات محله شیخ‌صدوق با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از منطقه شش بسیاری از مسائل شهروندان این منطقه مطرح شد و جهت بررسی تعدادی از موارد در برنامه‌های آینده بازدیدهای بیشتری در این منطقه انجام خواهد شد.