عملیاتی شدن چارچوب ITIL۴ در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL۴ (مجموعه‌ای از روش‌ها، با هدف هم‌راستاسازی نیازمندی‌های کسب‌وکار و فناوری اطلاعات) در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمشید علی‌بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت […]

عملیاتی شدن چارچوب ITIL۴ در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL۴ (مجموعه‌ای از روش‌ها، با هدف هم‌راستاسازی نیازمندی‌های کسب‌وکار و فناوری اطلاعات) در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جمشید علی‌بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت ضمن اعلام این خبر در تشریح الگوی ITIL۴ گفت: ITIL مجموعه‌ای از روش‌ها، با هدف هم‌راستاسازی نیازمندی‌های کسب‌وکار و فناوری اطلاعات است. جدیدترین ویرایش چارچوب، همسو با انقلاب صنعتی چهارم با نام ITIL۴، به‌عنوان یک الگوی جامع و کامل برای مدیریت خدمات دیجیتالی با تمرکز بر خلق ارزش مشترک و تطبیق با سایر چارچوب‌های چابک مدیریتی عرضه ‌شده است.

علی‌بابایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت حرکت صنعت فولاد کشور به سمت هوشمندسازی و تحقق طرح تحول دیجیتال، ضرورت طراحی و پیاده‌سازی چارچوب ITIL ۴ در اجرای طرح تحول دیجیتال حائز اهمیت است و در همین راستا شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با همکاری شرکت مهندسی ایریسا توانست برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL۴ را به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت و همکاری شرکت ایریسا، گفت: شرکت فولادسفیددشت در راستای تحقق طرح تحول دیجیتال اقداماتی نظیر راه‌اندازی زیرساخت شبکه متناسب و همسو با کارخانه هوشمند، ITIL۴،ISMS و ICT master plan را در دستور کار قرار داده تا بتواند در راستای سیاست شرکت فولاد مبارکه در تحقق طرح تحول دیجیتال گام بردارد