مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: برای اولین بار ربات اطفاء حریق در پالایشگاه‌ها وارد سازمان خواهد شد که به ایمنی آتش‌نشانان و سرعت بخشیدن به اطفاء حریق کمک خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،قدرت‌اله محمدی با اشاره به محل استفاده از موتورسیلکت‌های آتش‌نشانی اظهار کرد: […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: برای اولین بار ربات اطفاء حریق در پالایشگاه‌ها وارد سازمان خواهد شد که به ایمنی آتش‌نشانان و سرعت بخشیدن به اطفاء حریق کمک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،قدرت‌اله محمدی با اشاره به محل استفاده از موتورسیلکت‌های آتش‌نشانی اظهار کرد: این وسایل تنها در بازار و مناطقی که خودروها نمی‌توانند حرکت کنند، امدادرسانی انجام می‌دهند و استفاده از آنها به این دلیل است که بخشی از عملیات را انجام دهند تا نیروها به محل حادثه برسند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تأکید بر اینکه تعداد موتورهایی که در اختیار داریم، در حال حاضر کفایت می‌کند، یادآور شد: سازمان در حال حاضر ۶ دستگاه موتور سیکلت دارد و اگر نیاز داشته باشیم، تولید داخلی وجود دارد و می توانیم سریعاً موتورهای تولید داخل را عملیاتی کنیم.

وی از اضافه شدن تجهیزات جدید به سازمان آتش نشانی خبر داد و افزود: این تجهیزات در حال خریداری است که تا پایان سال قرارداد آن منعقد می شود و به ناوگان اضافه خواهد شد.