“واژگونی یک دستگاه کمباین در یکی از مزراع روستای لاچین مهاباد یک کشته برجای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از کمال آهمند، مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد عصر روز شنبه در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز درپی تماس‌های مردمی با اورژانس۱۱۵ از واژگونی یک دستگاه کمباین در […]

“واژگونی یک دستگاه کمباین در یکی از مزراع روستای لاچین مهاباد یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از کمال آهمند، مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد عصر روز شنبه در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز درپی تماس‌های مردمی با اورژانس۱۱۵ از واژگونی یک دستگاه کمباین در یکی از مزارع روستای لاچین مهاباد و مجروحیت یک نفر خبر دادند که بلافاصله اکیپی از نیروهای اورژانس از پایگاه ۲ شهری به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: یک نفر راننده با هویت معلوم (ع‌ . م) ۵۳ ساله ساکن یکی از شهرهای استان فارس بر اثر واژگونی کمباین به شدت مجروح شده بود و توسط آمبولانس اورژانس سریعا به مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی مهاباد اعزام شد، ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد.

از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ مورد فوتی به دلیل واژگونی تراکتور در روستاهای مختلف شهرستان مهاباد ثبت شده است و این اولین حادثه واژگونی کمباین است که منجر به فوت یک نفر شده است.
.