برنامه برگزاری دوره‌های «فرآوری مواد معدنی» و «مدیریت اجرایی» توسط یونیدرو

رئیس موسسه یونیدرو (موسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو ) اعلام کرد: دوره‌های جامع تخصصی مدرسه تابستانی معدن و صنایع معدنی برای بخش معدن و صنایع معدنی از سوی این موسسه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران رئیس موسسه یونیدرو، گفت: یونیدرو اقدامات مختلفی را در حوزه آموزشی و پژوهشی به صورت «نخستین مدرسه تابستانی معدن و صنایع معدنی کشور»در بخش معدن و صنایع معدنی اجرایی کرده است.

سیدضیاءالدین شفایی تنکابن ادامه داد: در این دوره ها، از استادان برتر داخلی و خارجی استفاده می شود. و سرفصل های تخصصی این دوره ها، از دانشگاه های برتر دنیا الگوبرداری شده است. این دوره ها، به مدت ۲۵۰ ساعت و طی مدت یک سال برگزار می شود.

فعالیت های پژوهشی و آموزشی در حال اجرای یونیدرو

شفایی تنکابنی با اشاره به فعالیت های پژوهشی و آموزشی موسسه یونیدرو اظهار داشت:

از جمله فعالیت های پژوهشی در حال اجرا، دستیابی به دانش بومی سامانه پایش خودکار افزایش ایمنی و بهره وری معادن زیرزمینی و پژوهش است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های پژوهشی موسسه مذکور، بهسازی پلیمری، طراحی مدلی برای شناسایی اولویت های ارتقای بهره وری است.

رئیس موسسه یونیدرو با اشاره به برخی از فعالیت های آموزشی در حال اجرای این موسسه، تصریح کرد:

یونیدرو تاکنون کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی در بخش معدن و صنایع معدنی شامل اصول تجارت بین المللی مواد معدنی، مدیریت فناوری، فتوگرامتری در معدن را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: نمونه برداری، تعمیر و نگهداری ماشین آلات معادن، طراحی فلوشیت و توسعه مدارهای P&ID، نرم افزار لیپ فراگ، مطالعات هیدرو ژئولوژیکی معادن و مدل سازی و تخمین زمین آماری، بخش دیگری از کارگاه ها و دوره های آموزشی یونیدرو است.

آغاز ثبت نام دوره ها از امروز

شفائیان ابراز کرد: ثبت نام دوره های آموزشی مذکور در نخستین مدرسه تابستانی از امروز آغاز می شود.

جزئیات دوره مدیریت اجرایی صنایع معدنی

سیدعلی ترابی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران گفت: این دوره به صورت ام بی ای، شامل دروس عمومی و دروس اصلی است.