مدیر دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آب و فاضلاب استان همدان از فعالیت ۲۴ ساعته قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان و بکارگیری ۶۱ تانکر سیار برای آبرسانی به نقاط مختلف شهر به‌خصوص مناطق حاشیه‌ای خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مرتضی […]

مدیر دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آب و فاضلاب استان همدان از فعالیت ۲۴ ساعته قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان و بکارگیری ۶۱ تانکر سیار برای آبرسانی به نقاط مختلف شهر به‌خصوص مناطق حاشیه‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مرتضی جعفری” با اشاره به اینکه قرارگاه آبرسانی سیار تانکری آب شرب شهر همدان به دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب در شرایط تنش آبی در شهر دایر شد، گفت: با هدف کمک به رفع بحران و خدمت‌رسانی به مردم شهر همدان اعزام تانکر از ۲۰ استان کشور انجام شد.
وی افزود: از جمله استان‌های مذکور می‌توان به تهران، مرکزی، قزوین، مازنداران، تبریز، بوشهر، اصفهان، ارومیه، کرمان، زنجان، گیلان، هرمزگان، البرز، کردستان، لرستان، گلستان و … اشاره کرد.
جعفری ادامه داد:  ضمن اینکه برخی نهادها و دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل شهرداری‌ها، سپاه پاسداران، راه و شهرسازی و شرکت گاز با تانکرهای آبرسانی خود به یاری ما آمدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱ تانکر آبرسانی با هدف کمک به مناطق کم فشار شهر اعزام می‌شود، اظهار داشت: تانکرهای آبرسانی به شکل ۲۴ ساعته بر حسب اعلام نیاز شهروندان اقدام به انتقال آب می‌کنند.
جعفری عنوان کرد: چنانچه شهروندان نیاز به آبرسانی تانکری داشتند می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان همدان (۱۲۲) نیاز خود را اعلام و خدمات دریافت نمایند.
وی درباره سلامت آب تانکرها نیز توضیح داد: تانکرهای آبرسانی با نظارت کامل نماینده مستقیم مرکز بهداشت و نماینده کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب آب‌گیری و در محل، تحویل شهروندان خواهند شد و به همین جهت مردم می‌توانند با اطمینان کامل آب مورد نیاز خود را از تانکرهای آبرسانی که با عنوان آبفا مشخص شده‌اند دریافت کنند.
مدیر دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه تانکرهای سیار آبرسانی از علمک‌های برداشت مورد تایید شرکت آب و فاضلاب آبگیری می‌شوند، گفت: آبرسانی در شیفت‌های شب و گاهی چندین بار در یک منطقه نیز انجام می‌شود ضمن اینکه در مناطق با اضطرار خاص تانکرها به صورت دائم در مناطق مستقر  می‌شوند